"אבא יקר, אינני מערער אחריך, תן לנו לחוש את החיבוק החם שלך"

    "אבא יקר, אינני מערער אחריך כמלוא נימה. נתת, לקחת, יהי שמך מבורך. אך את זאת תעשה, היתומים שלי הם גם היתומים שלך, תן לנו כוח. בביתנו תן לנו לחוש את החיבוק החם שלך, את האהבה שלך"
    ישראל פריי 2 Comment on "אבא יקר, אינני מערער אחריך, תן לנו לחוש את החיבוק החם שלך"
    "אבא יקר, אינני מערער אחריך כמלוא נימה. נתת, לקחת, יהי שמך מבורך. אך את זאת תעשה, היתומים שלי הם גם היתומים שלך, תן לנו כוח. בביתנו תן לנו לחוש את החיבוק החם שלך, את האהבה שלך"
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהלוויה קשה וכואבת, מובאת ברגעים אלו למנוחות דפנה מאיר שנרצחה אמש בפתח ביתה בעתניאל מדקירות מחבל. ההלוויה יצאה מעתניאל, והמשיכה לעבר הר המנוחות בירושלים, שם תיטמן למנוחת עולמים.

    רננה, בתה בת ה – 17 ספדה בבכי: "קשה לי המחשבה שלא נצחק יותר, שלא נריב יותר, שלא תלווי אותי לבקו"ם, לחופה ולחדר לידה. סליחה שברגעים הכי קשים שלך לא הצלחתי לעזור לך. איבדתי לא רק אימא אלא את החברה הכי טובה שלי".

    נתן, בעלה של דפנה הקריא באטיות את שמות ילדיהם, ביכה את הפרידה מהרעייה והאם, והבטיח שהקשר העמוק יישאר חקוק גם לאחר לכתה. "אנחנו רק מודים על כל דקה שהייתה לנו אתך. שישה אוצרות השארת לי, אשמור עליהם בשבילך".

    הוא פנה לשמים ואמר: "אבא יקר, אינני מערער אחריך כמלוא נימה. נתת, לקחת, יהי שמך מבורך. אך את זאת תעשה, היתומים שלי הם גם היתומים שלך, תן לנו כוח. בביתנו תן לנו לחוש את החיבוק החם שלך, את האהבה שלך".

    שר החינוך נפתלי בנט הספיד: את החיים האחרונים נתת לילדייך היפים עד שברח המחבל וצנחת אל מותך. אנו עומדים מול עם אשר שולח את ילדיו לרצוח. אשר מנהיגיו מברכים על כל אלימות. עם המחלק סוכריות לרוצחי נשים וילדים.

    "עוצמת הזעזוע שלנו כעוצמת השנאה השטנית שלכם. עם שגיבוריו הם רוצחי אימהות לא יבוא בקהל העמים. לעם כזה לא תהיה מדינה".

    הראש״ל הגר״י יוסף השתתף בהלוויה ואמר בהספדו: "כתוב שהרוגי מלכות יושבים ראשונה בגן עדן .הנרצחת יושבת ראשונה בגן עדן. גם בגלל מעשיה הטובים. היא עסקה בפריה ורבייה בבניינו של עולם, הרוצחים האלה עוסקים בחורבנו של עולם.

    ברוך אלוקינו שבראנו לכבודו הבדילנו מהם ומכל המונם, כתוב שבזכות נשים צדקניות יגאלו ישראל, בזכותה של הצדקת הזאת יאמר לצרותינו די ויגאלו ישראל".

    IMG-20160118-WA0036



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ב.ד.ה
      העיניים לא מפסיקות לדמוע מבלי להכיר את המנוחה
      עם ישראל חי – אתם לא לבד משפחת מאיר
      כל עם ישראל בוכה יחד אתכם – והלוואי ונזכה לגאולה השלמה
      שיאמר די לצרותינו

    2. 1

      אני כותבת עם דמעות שחונקות אותי
      ריבונו של עולם תגיד די פשוט די לצרותינו ותביא מהר את הגואל
      די לסבל די לכאב ולאובדן של כל ילד שלך על ידי בן עוולה